23 січня Кабмін відновив дію вимог щодо якості пального не нижче екологічного стандарту “Євро-5”.
Заборона автомобільного пального стандартів Євро-3 та Євро-4 є рішенням, спрямованим на зміцнення позицій “Укрнафти” у сфері нафтопереробки. Таку думку висловив засновник групи компаній “Прайм” Дмитро Льоушкін.
За його словами, декларування заборони пального стандартів Е3 та Е4, як протидії російським нафтопродуктам, не має сенсу, бо Росія вже давно не постачає нам паливно-мастильні матеріали.
“Це робиться, щоб поставити всі НПЗ, крім “Укрнафти”, поза законом, що усуне конкуренцію за закупівлі сировини, знизить закупівельні ціни й зробить “Укрнафту” монополістом за демпінговою (штучно заниженою – УНІАН) ціною”, – вважає Льоушкін.
Відео дня
Засновник групи компаній “Прайм” пояснив кореспонденту УНІАН, що між “Укрнафтою” та міні-НПЗ (які зазвичай виробляли пальне нижчої якості – УНІАН) тривала “постійна боротьба за ресурси”.
Ситуація з пальним в Україні
У березні 2022 року Кабмін тимчасово дозволив обіг палива екологічних стандартів “Євро-3” та “Євро-4”. Це рішення було ухвалено для забезпечення додаткового ресурсу палива у країну, зокрема, для Збройних Сил України.
23 січня Кабінет Міністрів України відновив дію вимог щодо якості пального не нижче екологічного стандарту “Євро-5”. Відтепер паливо стандартів “Євро-3” та “Євро-4” продавати заборонено.