Перша публікація циклу присвячена подорожам Лесі Українки.
Український туроператор Join UP! спільно з Музеєм видатних діячів української культури створив освітній спецпроєкт, приурочений до Всесвітнього дня туризму, який відзначається сьогодні, 27 вересня 2024 року.
Як зазначають автори проекту, його метою є прагнення на прикладі відомих культурних постатей ознайомити аудиторію із цікавими та маловідомими фактами про те, як люди подорожували сто років тому.
Загалом у рамках проєкту запланований цикл із трьох пізнавальних публікацій, перша з який вже доступна читачам та розповідає про подорожі видатної письменниці Лесі Українки.
Відео дня
Зокрема, читачі можуть дізнатися про її поїздки до вічно галасливого Берліну та декількох італійських містечок, а також про життя письменниці у Грузії. Проте головним хайлайтом матеріалу є мандрівки до Єгипту, адже одного разу дорога затягнулась аж на місяць. Враження від цих заморських локацій, звичайно, знайшли своє відобреження й у творчості Лесі.
Героями наступних двох матеріалів стануть композитор Микола Лисенко, а також поет та відомий літературний діяч Іван Франко. Читачі дізнаються, куди за кордон виїздив Франко та як довго Лисенко добирався на навчання, розповіли автори проекту.
Цикл публікацій очікується багатим на деталі та цікаві факти, джерелом яких стали знання наукових співробітників київського Музею видатних діячів української культури.
“Швидкісні поїзди, літаки, зручні валізи з коліщатками, можливість спочатку подивитись онлайн, а потім забронювати готель чи апартаменти у будь-якомукуточку світу – це те, до чого ми звикли під час подорожей. Але як все починалось? Як виглядали мандрівки ще якихось сто років тому? Як і куди подорожували люди, про яких ми читали у підручниках? Що привезла Леся Українка з Єгипту? Куди за кордон виїздив Іван Франко? Або, наприклад, що в подорожніх листівках своїй дружині писав Михайло Грушевський? Разом із нашим музейним партнером трохи дослідили цю тему і приготували для вас спецпроєкт. Тож запрошуємо вас у подорож в минуле!”, – розповіла керівник відділу Media Join UP! Ольга Белей.
Зауважимо, що окрім спєцпроєкту до Всесвітнього дня туризму, туроператор також вже другий рік поспіль розробляє квіз-тести, які спонукають дізнаватись нове про Україну та подорожувати нею. Цього року команда стала автором квізу під назвою “Перейменовані”, який вони створили до Дня Незалежності. У центрі уваги опинились українські міста, назви яких було змінено.