Асоціація міжнародних автоперевізників (АсМАП) проводить перемовини з європейськими вантажними автоперевізниками та пропонує їм альтернативне рішення замість повернення дозволів на вантажні перевезення для українців.
Про це розповів віцепрезидент АсМАП Володомир Балін під час брифінгу в Медіацентрі Україна – Укрінформ.
"Наше завдання разом із нашими партнерами: Польщею, Литвою, Угорщиною, Румунією, Чехією – зробити алгоритм, який дозволить нашими перевізникам працювати в таких же ринкових умовах, як і європейські перевізники. Якщо цей алгоритм буде погоджено між нами та угорцями, словаками, поляками, чехами та литовцями, ми будемо готові йти до своїх урядів і казати: "ось у нас є такий алгоритм, він зніме всі питання". Це дуже важкий переговорний процес", – сказав він.
Балін зазначив, що АсМАП уже провела переговори з угорськими перевізниками і представила їм свої пропозиції. Наступного тижня такі переговори плануються зі словацькими перевізниками.
За його словами, поки європейські колеги наполягають на тому, що ситуацію на ринку можна буде стабілізувати тільки за умови повернення дозволів.
"Ми доводимо, що це не так, і триває такий непростий процес. Але мета цих перемовни з угорцями і словаками – зблизити наші позиції і унеможливити блокування кордону", – додав Балін.
Як повідомлялося, 6 листопада польські перевізники розпочали блокаду руху вантажівок поблизу трьох найбільших пунктів пропуску на кордоні з Україною: "Корчова – Краківець", "Гребенне – Рава-Руська", "Дорогуськ – Ягодин".
Серед основних вимог – повернення практики дозволів для українських перевізників, скасованої угодою з Євросоюзом до 30 червня 2024 року.
Із 6 січня у Польщі відновили рух вантажівок дорогою до прикордонного пункту пропуску "Медика – Шегині".