Рус Укр Eng
— Розгорнути навігацію —

Віктор Медведчук: Вантажні перевезення з Японії до Європи в обхід нашої країни ‒ ще один бездарний крок української влади

Рішення про здійснення регулярних вантажних перевезень Транссибірською магістраллю (Транссибом) до Європи з січня 2021 року ухвалив японський логістичний гігант ‒ корпорація Hankyu Hanshin Express Global. Уже заброньовано вантажні термінали в портах Японії та у Владивостоці, а також у Познані, Празі та Франкфурті.

Після того як українська влада бездарно проминула нагоду повноцінно брати участь у грандіозному проекті «Один пояс ‒ один шлях», який зв'яже Китай та Європу, чи варто дивуватися, що і проект, котрий поєднує Японію ‒ одну з найбільших економік світу ‒ з Європою, теж піде в обхід України. Та й як можна довіряти державі, яка здатна, всупереч власній економічній вигоді, відмовитися від «Мотор Січі» ‒ підприємства, котре нещодавно займало лідерські позиції у виробництві авіа- і вертолітних моторів не лише в Україні, а й у світі?

У підсумку не буде ні підприємства, ні десятків тисяч висококваліфікованих працівників, ні доходів і податків від виробництва унікальної за світовими мірками продукції. «Мотор Січ» уже на межі закриття та банкрутства. А попереду колосальний штраф у розмірі $3,5 млрд на користь китайських власників «Мотор Січі», які подали на Україну до міжнародного арбітражу, оскільки, заплативши гроші, так і не отримали контролю над підприємством. І немає сумнівів у тому, що китайська сторона, яка заручилася підтримкою кращих у світі адвокатських контор, цю суперечку виграє. За «чорне» рейдерство, навіть на державному рівні, треба карати. Ось тільки винуватці не понесуть покарання, розплачуватися буде український народ.

На думку іноземних інвесторів, Україна ‒ токсичний об'єкт для інвестицій. І жодна нісенітниця про «інвестнянь», жодні заклики вкладати кошти в країну із «грандіозним потенціалом» ситуацію не виправлять.

Тож не дивно, що транспортний маршрут, який з'єднує Японію та Європу, пролягатиме повз Україну: порт Тояма на узбережжі Японського моря, порт Владивостока, Іркутськ, Красноярськ, Єкатеринбург, Москва, Мінськ і Брест до вантажної залізничної станції Малашевіче (Польща). Відстань ‒ 10397 км. Розрахунковий час доставки стандартного контейнера від порту Тояма до контейнерного терміналу в Познані ‒ 22 дні, тобто вдвічі менше, ніж морським шляхом через Суецький канал.

Це черговий грандіозний провал влади, який знищує економіку країни.

 

Віктор Медведчук,

голова Політради партії

«Опозиційна платформа ‒ За життя»

Опубліковано: 18 грудня 2020
×
Приєднатися