Німецьким автовиробникам не варто боятися конкуренції з боку китайських електромобілів, оскільки в минулому галузь уже неодноразово перемагала закордонних конкурентів.
Про це федеральний канцлер ФРН Олаф Шольц заявив на церемонії відкриття першого збудованого у південно-західній Німеччині заводу Mercedes-Benz із переробки акумуляторів, передає Укрінформ з посиланням на Reuters.
«Дехто каже, що Китай може робити набагато кращі авто з електродвигунами, ніж ми. Але німецьким компаніям не варто боятися цієї конкуренції, оскільки в минулому галузь витримала сильну конкуренцію з Південною Корею та Японією», – сказав Шольц.
Він додав, що Німеччина не підтримує підвищення Європейським Союзом тарифів на електромобілі китайського виробництва і продовжує виступати проти такого кроку.
«Я проти мит, які завдають нам шкоди», – зазначив канцлер.
За його словами, ЄС має застосовувати такі заходи там, де демпінг і субсидії фактично ставлять європейських виробників у невигідне становище, наприклад, у сталеливарній промисловості, а не по відношенню до електромобілів.
Європейська комісія планує встановити високі мита на електромобілі китайського виробництва, стверджуючи, що автовиробники в Китаї отримують масштабні державні субсидії і за рахунок цього можуть встановлювати набагато нижчі ціни на свої авто, ніж їх європейські конкуренти.
Пекін заперечує це та погрожує помстою, тоді як німецькі автовиробники, які отримують приблизно третину своїх прибутків у Китаї, висловили занепокоєння та закликали до нових переговорів.
Як повідомляв Укрінформ, уряд Китаю розпочав антидискримінаційне розслідування проти обмежувальних заходів у торгівлі, запроваджених Канадою, зокрема додаткових тарифів на електромобілі та вироби зі сталі й алюмінію китайського виробництва.