Рус Укр
— Розгорнути навігацію —

Тетяна Плачкова: У «земельних» законопроєктах під брендом децентралізації влада приховує серйозні небезпеки для країни

У проголосованих парламентом у першому читанні законопроєктах щодо ринку землі обмеження для іноземців гарантуються формально, а небезпечні передумови для монополізації землі великими латифундіями залишаються доволі широкими. Таку думку у своєму блозі на сайті «112.ua» висловила народний депутат від ОПОЗИЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ – ЗА ЖИТТЯ Тетяна Плачкова.

«Диявол криється в деталях цих документів, які передбачають великий неконтрольований розпродаж земель замість того, щоб встановити жорсткий державний контроль за їх цільовим використанням і зайнятись комплексною підтримкою сільськогосподарської галузі», – зазначила парламентарій.

Політик підкреслила, що «ОПОЗИЦІЙНОЮ ПЛАТФОРМОЮ – ЗА ЖИТТЯ» були внесені законопроєкти, які передбачали заборону на відчуження земель до проведення та встановлення результатів референдуму та продовження мораторію, поки українці не скажуть своє слово. Проте монобільшість не дослухалась до цих конструктивних пропозицій.

«У новому турбопарламенті не прийнято дослухатись до іншої точки зору, крім провладної. Те, що опозицію тут не чують, означає лише одне: тут не чують українських громадян», – наголосила вона.

Також Тетяна Плачкова акцентувала увагу на тому, що внесення у першому читанні змін до Земельного кодексу України несе великі ризики.

Так, під брендом децентралізації та передачі державної землі за межами населених пунктів в управління територіальних громад, «Зе»-Верховна Рада поспіхом законопроєктом №2194 проголосувала «ЗА» скасування погодження з Кабміном продажу землі юрособам, де засновниками є іноземці, відмовилась від державного контролю за використанням особливо цінних земель та ініціює підстави для позбавлення сертифікованих інженерів-землевпорядників кваліфікаційних сертифікатів.

«Саме це приховується під гучним брендом розширення повноважень громад. І хоча він, так само як і законопроєкт про продаж землі, прийнятий лише в першому читанні, навряд чи ми матимемо можливість щось принципово змінити. Такі закони не можуть лежати в основі нормального механізму проведення реформ. До того ж, «Зе»-примхи набагато сильніші за «Зе»-логіку. І набагато сильніші за справжні інтереси країни», – резюмувала Тетяна Плачкова.

Опубліковано: 19 листопада 2019
×
Приєднатися