"ЗА ЖИТТЯ" ПРОПОНУЄ CУМАМ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТИЛЬ

"ЗА ЖИТТЯ" ПРОПОНУЄ CУМАМ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТИЛЬ

Команда політичної партії «За життя» презентувала сумчанам свій подарунок до дня міста - концепцію дизайну, виготовлення та розміщення вивісок у центральній частині Сум. Головна мета проекту - припинити руйнування зовнішнього вигляду історичної частини міста, зробити його привабливим для городян і туристів.

«Сьогодні ми публічно представляємо ці рекомендації та офіційно передаємо їх до Сумської міської ради. Чому це так важливо? Бо кожне місто має своє унікальне обличчя, свій стиль, сформований за сотні років існування. На щастя, сумська архітектура зберегла десятки визначних об’єктів з різних епох, і з часів Харитоненка, і з часів Лушпи. Запропонований документ - результат дослідження проблеми хаотичного розміщення вивісок у центральній частині Сум. Часто людей, що приїздять з інших міст, держав, шокує те, що відбувається в нашому місті: реклама розміщуються в хаотичному порядку, де завгодно, якого завгодно розміру на фасадах історичних будівель. Ми знаємо, що практика європейських міст передбачає збереження та утримання зовнішнього вигляду своєї історичної частини у первісному вигляді. Не допускається захаращення фасадів будинків, перекриття їх рекламними конструкціями, вивісками, тощо. Для того, щоб наше місто також мало європейський вигляд, ми і презентуємо зараз низку рекомендацій, які враховують сучасний досвід міст Європи»,  -  зазначає Олександр Соколов, голова Сумської міської організації партії  «За життя».

«На даний момент Управління архітектури дає дозволи, вони спеціально затвердили рішення по розміщенню вивісок в місті, оскільки реклама поки що під мораторієм, і гучно заявляють про те, що якщо не прийдете в Управління архітектури і не замовите «паспорт вивіски» – то ваша реклама буде демонтована протягом 7 днів», - коментує Наталя Семенченко.

Таким чином, впевнені експерти, проблему візуального захаращення будівель не вирішити. Автори проекту демонструють приклади розміщення вивісок в європейських містах та пропонують свій варіант.

«Країни Євросоюзу давно не практикують хаотичне розміщення реклами. Ми вважаємо, що взагалі не можна заклеювати вітрини, вікна, а при розміщенні вивісок треба враховувати особливості фасаду, вони мають бути згруповані. Якщо до бізнесу буде проявлятися повага, надаватиметься підтримка, то це призведе тільки до взаєморозуміння й вирішення багатьох проблем, в тому числі і розміщення вивісок на фасадах будівель. Основна проблема в тому, що влада не може знайти діалог з підприємцями, намагається говорити з ними з позиції сили», - робить висновок Олександр Соколов, голова міської організації партії "За життя".

Розробники проекту наголошують: це має бути спільною справою сумчан, підприємців, експертів та влади. Тож сподіваються на конструктивну співпрацю. Бо мета, впевнені, одна: красиве і охайне місто.

 

ВІДЕО

ФОТО

НОВИНИ РЕГІОНІВ

АНОНСИ